poniedziałek, 5 października 2015

Aktywne życie


CHCĘ ŻYĆ ZDROWO! CHCE ŻYĆ AKTYWNIE!

Właśnie takimi słowami czy też hasłami kieruje się w swoim życiu. Nie należę do ludzi, którzy całe dnie spędzają przed telewizorem czy też komputerem. W końcu sport to zdrowie, dlatego co najmniej kilka razy w tygodniu, lubię przebywać na świeżym powietrzu oraz korzystać z ostatnich dni ciepła oraz promieni słonecznych.

skoki tandemowe
Najczęściej moja aktywność ogranicza się do biegania po parku, wycieczek rowerowych czy też mojego ulubionego pływania. Tak właśnie te sporty lubię najbardziej ponieważ pomagają w pozbyciu się nadmiaru złych emocji, które napotykają nas najczęściej w pracy czy też problemów rodzinnych.

Ostatnio jednak coraz częściej szukam adrenaliny w sportach ekstremalnych. Wszystko to dzięki nie dawno znalezionej ulotce w której były opisane najbardziej pobudzające sporty w naszym okręgu.

Oczywiście na pierwszym miejscu, atrakcja na którą czekałam można rzec od zawsze czyli skoki w tandemie. Skoki tandemowe charakteryzują się tym, że nie trzeba przechodzić dodatkowego szkolenia, a jedynie kilkuminutowy kurs na którym instruktor objaśni jak postępować na poszczególnych etapach począwszy od przygotowania poprzez skok na samym lądowaniu skończywszy. 

Jest to oczywiście w pełni bezpieczny i satysfakcjonujący sport, który ma na celu poczuć to co nie znane jakim jest lot. Te kilka minut przyjemności może okazać się na prawdę bardzo przyjemne i niepowtarzalne. Oczywiście zapisałam się wraz ze swoim partnerem, którego musiałam bardzo długo namawiać, gdyż nie jest zwolennikiem skoków ekstremalnych oraz różnego rodzaju wzrostów adrenaliny.

Mam nadzieję, że moja nadgorliwość jeżeli chodzi o aktywność okaże się zdroworozsądkowa i zaplanowane atrakcję będą niczym strzał w dziesiątkę. Zobaczymy już wkrótce ponieważ skoki w mojej miejscowości planowane są już za dwa tygodnie, dlatego nie mogę się już doczekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz